Sayfalar

Nini şimdi oturum açtı. 
Siz neredesiniz?

Geçtiğimiz hafta sonu canım sıkıldı ve oturup eski yazılarıma baktım. Çoğu ne kadar da toy, nasıl da naifler. Dağınık cümleler, imla hataları... İnsan bir garip oluyor kendi yazılarını okurken; "o" günü, ne hakkında yazdığını anımsarken.

Tam bir nostalji oldu benim için. Hani şu MSN'in adı her geçtiğinde ya da 90'lardan bir şarkı çaldığında düşen sıcaklık vardır ya içimize, ha' tam da o oldu. Isındım. Hele sizden/okurlardan aldığım yorumları okuduğumda... Bir de sözlüğümüz varmış; ismim altında ayaklarımı yerden kesecek yorumlarla... Tabii bu bahsettiğim 10 sene öncesi!

Daha blog yazarlığının popüler olmadığı yıllarda, etrafımızda Instagram ünlüleri at koşturmazken yazıp okurdu burada insanlar. Hatta kemikleşmiş bir kadro bile vardı. (gülücük) (Bakın, bu gülme efektim de geçmişten, hatırlayan vardır belki)

Peki, bunca yıl içerisinde hiç yazmadım mı? Yazdım. Ancak, buraya taşımadım. Şimdi yeniden heveslenmişken belki de buraya haftada bir de olsa uğrarım.

İyi gelen şeyler kendilerini unutturmuyorlar gördüğünüz gibi. Yıllar sonra, teknoloji ve sosyal ağlar bu denli gelişmişken yine burada olmak mutlu ediyor beni.

Buradaki naif, eğlenceli, yer yer de agresif olan beni ben de çok bekledim.
Ve şimdi oturum açtım işte ama bilemiyorum: Kimler çevrim içi?






22 yorum:

  1. heeey hoşgeldiiin. arada bakıyordum bloguna. ipekböceği de yazıyor arada. instada da var. beyza da yazıyor arada. arada bir dönenler oluyor eskilerden. sevindim gelmene ki. çok eskilerden devam edenler de var. görüşürüz yineee. sen hep güzel yazdın anlattın. hayatını da anlatırdın arada. iyisin de mi, keyfin yerinde mi, huzurun yerinde mii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, şu an bulmaya çalışıyorum herkesi ama sevgili blogspot altyapısının reader'ı çok fena^^
      Her şey yolunda, caymazsam yeniden burada olacağım. İnşallah. Amin.
      Sessiz'i buldum sadece söylediklerinden:/ Ama bulurum bulurum.
      Hoş buldum:)

      Sil
    2. oleeey çok sevindim gelmene heeey ince ruhlu yazılarını okumak hoş tabii senin. bulursun yaa. instada geldim sana.

      Sil
  2. ay bak zeynep ve sessiz gemi de yazıyooo :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de burdayım.. :) Hoşgeldin safalar getirdin..
    ben de o dediğin o zamanlardaki gibi sık yoğun bakamıyorum bloglara artık.
    uğrama sıklığı arada çok seyrekleşse de tamamen kopmadım.
    Deep in dediği gibi ince ruhlu naif yazılarını özledik..
    Anne ye de çok selamlar..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Selamı ileteceğim. Sevgiler

      Sil
  4. Merhaba,
    Herkesi bulmaya çalışıyor olmanız bir vefa örneği.
    "...Beni ben de çok bekledim." deyişiniz de ilginç ve güzel örneklerden biri.
    Kısa ve özlü yazılarınızla örnek olmaya devam etmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sabahattin Hoca, Sevgiler.

      Sil
  5. Vay bee. Meşhur nini dönmüş. Hoş gelmiş. Sefalar getirmiş. Ben 7 yıl önce başladım blog yazmaya. Ve sen aklıma gelen ilk bloglardansın. Yıllar önce çok sık okurdum seni. Hatta blogumu yorumunla şereflendirdiğinde olmuştur. Sevindim yeniden yazmaya başladığına. Tekrar hoş geldin. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. :) Mutlulukla ilgili yazına göz attım ben de. Hafta ortasına doğru diğer yazılarına da bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ah, nasıl da sevindim haftada bir de olsa yazacağına. Tam da istediğim gibi... Yazıların bana her daim kendin gibi özel ve güzel gelmiştir Sevgili Nini. Çok severek okumaktaydım onları ben, bilesin.
    Dile kolay 10 yıl nasıl da geçti su gibi, değil mi? Eski yazılarıma bakarken ben de senin yaşadıklarını yaşıyorum. Blog candır ninicim, hoş geldin. Sevgilerimle...❤✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma, kendimize ait ama aynı zamanda kendimiz gibilere de açık bir yer burası evet. ^^
      Zaman çok hızlı ama olsun, ne kadar hızlıysa o kadar çok hikâyemiz oluyor. Sevgiler çok çok.

      Sil
  8. Güzel bir geri dönüş oldu Nini :) okumaya, yazmaya devam, yazmaz isek yok oluruz, kayıp oluruz. Yok olmaman, kaybolmaman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  9. ninim tam da bu aralar blogumu yeniden canlandirma istegim aklima dusmusken senin de donme sinyalin nasil iyi geldi bir bilsen. Donelim. ig ye daldik buralari bosladik bosladim.yada usengeclik hastaligina yakalandim. herneyse 2019 da insallah haftada bir de olsa blogdayim.

    YanıtlaSil
  10. Yılmaz'ı meseneden sileceksin!
    A selam Nilly,
    peki 90'lardan bir şarkının MSN'in "Ne dinliyorum?" özelliğinde belirmesinin görüntüsü?

    Aaa yalnız doğru diyorsun bir zamanlar bir sözlük vardı, vay be, nostaljik bir film şeridi yansıtıp söndürdün.
    Valla buralar şimdi dutluk oldu, benim eskiden takip ettiğim kimse kalmadı neredeyse hatta sanırım. Ama ben de pek uğramaz oldum...

    Sen dönüş yaptın belki; ama U dönüşü yaparken arada bir soluklandın mı yoksa sinyal verip buraya mı döndün, bilemiyorum. (Benzetme kötü bir şey diyormuş gibi oldu ama demiyorum tabi ahaha)

    Hoşgeldin,
    (gülme efektini hatırladığını belirten ifade),
    sana da sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Niluu yeniden kaybolma ama. Geri geldiğine çook sevindim :) Ben buraya yorum yaptım sanıyorum ama yapmamışım balık hafızalı oldum iyice :)

    YanıtlaSil
  12. heeey iyi misiin nerelerdesiin

    YanıtlaSil
  13. Adsız20:42

    Yeni nesil katılımcı Türkçü sözlük.
    Kayıt ol, yazar olarak başla!
    https://gokkurtsozluk.com

    YanıtlaSil
  14. https://insurancevolume.com/

    YanıtlaSil

Sen de kelimelerini benimle paylaşabilirsin.

Blogger tarafından desteklenmektedir.